torsdag 16 juli 2009

Torsdag kväll

Just sett klart unga mödrar norge, helt underbart program måste jag säga tackar frida för att hon har fått mig att börja se de....
Har haft grymt ont i huvudet idag så de har inte blivit mkt gjort här hemma idag, men man ska inte gnälla finns dom som har de mkt värre. I skrivande stund så tänker jag på min kära vän frida som har så mkt problem, håller verkligen alla tummar och tår för att de ska bli lite bättre efter besöket hos sjukgymnasten iaf.
Planerna för morgon dagen är inte många, stallet blir de ju självklart funderar på att ta ett dryssyrpass på banan med disse liten, han gick faktiskt riktigt riktigt bra igår, tackar Mona för all hjälp guld värt va de :)
Sen får vi se va vi ska hitta på imorgon jobbar ju André sista dagen så vi borde ju fira att vi har semester :) Älsk är ledig i 2 veckor och tar resten i höst och jag är nu ledig fram till 5 augusti :)
Nä nu måste jag ta och lägga mig och hoppas på att huvudvärken vill ge me sig snart......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar