fredag 17 juli 2009

Äntligen Fredag....

Fick mig en riktig sovmorgon idag, öppnade inte ögon förns halv 10 riktigt skönt va länge sedan jag fick sova ut ordentligt.
Sen bar de av till stöcke och lille Disse, vi red ett litet dryssyr pass på banan idag, gick väl sisådär men var kankse inte i bästa form idag efter gårdagen med huvudvärk så de e sånt man får ta men lill pojken skötte sig bara bra han var riktigt uppmärksam och lyssnade jätte bra när vi gjorde tempoväxlingar :) Dok upptäkte jag en riktigt konstig sak idag när jag sadlade, helt plötsligt var en av sadel klossarna borta.... riktigt konstigt eftersom båda var där i onsdags och dom ska ju inte kunna trilla av själva men men borta är den får väl se om den dyker upp snart.....

Nu väntar jag på älsk ska komma hem, så vi kan fara och köpa oss nån mat tror att de lutar åt att bli pizza idag :) sen ska vi väl försöka komma på något trevligt att göra.... kanske en sväng ut till mickelträsk, men vi får se vad kvällen har att bjuda på....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar